Produkten har blivit tillagd i varukorgen

|   Över 100.000 Nöjda Kunder   |   Fri Frakt över 500 kr inom Sverige  |   Leverans 1-3 dagar   |   30 dagars öppet köp  |

Köp- och leveransvillkor

Priser

Moms ingår i priset med 25%. 

Betalningsalternativ

- Payson
Kostnad: 0 kr

Med Payson kan du betala med VISA, Mastercard eller Internetbank via en betalningslänk, som visas efter lagd order. Mer information om Payson finns på www.payson.se.

- PayPal
Kostnad: 0 kr

Paypal är världsledande på säkra betalningar över Internet. Paypal finns i fler än 100 länder och regioner, och på över 100 000 webb sajter, och är helt kostnadsfritt för kunden. Med PayPal kan du enkelt, snabbt och smidigt betala dina inköp direkt vid datorn. Du behöver som köpare aldrig lämna ut ditt kort

nummer eller bankkontonummer till någon annan än Paypal. Alla transaktioner utförs på en säker server. Betala med svenska kronor Alla vanliga kreditkort fungerar. Om du har ett eget Paypalkonto kan du även betala med det.

- Faktura mig / Klarna
Kostnad: 0 kr.

Vid beställningen uppger Du namn, adress, telefonnummer, e-postadress och vilken/vilka produkter beställningen avser. Dessutom behöver Du ange Ditt personnummer för kreditkontroll. Vi skickar produkterna mot efterkrav med betalningsvillkor på 14 dagar. Fakturorna sköts av Klarna.

Leveranstid

Din beställning skickas från vårt lager normalt inom 24 timmar. Vid reserverar oss för transportförseningar utanför vår kontroll.

Frakt

Pris 49 kr, fri frakt över 500 kr. Skickas till brevlådan/dörren inom 1-3 vardagar. Större paket skickas till ditt utlämningsställe.

Information om leveranser till länder utanför EU.

Observera att om du gör din beställning utanför EU är leveransvillkoren annorlunda än för kunder inom EU.
När du gör din beställning skickar vi den med vårt fraktbolag, priset du betalar inkluderar inte några tullavgifter eller skatter. Dessa kostnader ansvar du för.

Reklamation

Är din vara skadad eller felaktig måste du reklamera varan inom 10 dagar. Beskriv felet noggrant och uppge beställning och fakturanummer. Vid reklamation skall kund kontakta Vendora:s reklamation via e-post [email protected] för erhållande av RMA (returnummer). Skadad förpackning godkännes ej som reklamation. 

Ångerrätt 

Som privatperson har du 30 dagar på dig att ångra ditt köp efter du mottagit varan. Varan ska då vara i väsentligt oförändrat skick. Vid eventuell retur, så måste du kontakta oss först via [email protected] att få ett RMA nummer. Det är ditt ansvar att varan och dess originalförpackning kommer tillbaka till oss i oskadat skick. Se därför till att varan emballeras väl. Om något skulle hända med varan trots att den emballerats på ett tillfredställande sätt, så är det posten som är ersättningsskyldig. Returen är godkänd först när vi kontrollerat varan. Vid godkänd retur så återbetalas summan inom 30 dagar. Vid ej godkänd retur så returneras varan och frakt debiteras.

OBS! Returen måste skickas som ett vanligt brev (ej rekommenderat) eller företagspaket så att den kommer till vår adress på Ladugårdsvägen 1, 234 35 i Lomma. Detta pga att vi ej har möjlighet att hämta returer som hamnar på utlämningsställe. Om du är osäker på vad detta innebär, fråga personalen på det ställe där du lämnar in returen. 

Vid ångerrätt ersätter vi inga fraktkostnader till oss och ansvaret för att försändelsen når oss ligger hos dig som kund. 

Skador på paket och ej uthämtade paket

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. 

Ej utlösta paket

Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

Garanti

Det är alltid 1 års garanti på de produkter du köper.

Äganderättförbehåll

Alla varor förblir Vendora:s egendom till dess att full betalning erlagts.

Personuppgiftslagen

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

Försäljning till minderåriga

LifestyleStore.se säljer inte produkter till minderåriga (under 18 år) utan målsmans tillåtelse.

 

Språk & valuta
Produkter
Övrigt